Hello!!!

Sunday, June 28, 2009

Terdebar-debar

Aiseh. Kenapa I tak dapat surat tawaran pelantikan tetap ke jawatan pegawai farmasi ni? Kenapa baru seorang je yang dapat surat tu? Yang lain tak diterima ke? Ah. Tipu ah. Kata wajib kerja dengan government. Mestilah semua diterima masuk kan. Kan. Kan. Kan?

Ah. Jiwa kacau. Nah ambik emoticon. Lama dah I tak guna emoticon dalam entry. :botol_48:

Dekat mana pulak I kena posted nanti ni? Kalau dapat Sabah I tak payah fikir pape lagi. Memang berdesup I terima dengan senyum meleret :minimo_02: mengalir air mata :bofu_24: hati berbelah bagi suka dan duka. KAH KAH KAH. Ambik lagi emoticon secara berlebihan.

Kalau I dapat Johor, terpaksalah Encik Fitri mintak pindah balik Johor kan. HAHAHAHA. Emoticon lagi. Ambik. Jiwa kacau. Terhibur dengan emoticon. :5:

Terdebar-debar seh menunggu surat tawaran tu. Ah tak payah panggil surat tawaran ah. Dah terang-terang memang tiada pilihan kalau nak dapat lesen mesti kena kerja dengan government dulu. Tapi nak jugak surat tu.

Jiwa kacau sebab plan nak pergi mencari barang kahwin tapi surat dah hampir tiba. Kacau. Dahla Encik Fitri tiada handphone. Harap maklum beliau pergi Kursus BTN. Takde tempat ah nak mengadu domba. CEh. Dah. Nak pergi menangis sekejap.




3 Words from you:

aziekamarudin said...

ade ke yg dh dpt?sape?
uish takut la plak..
aku pn jd nerves nih

ckin said...

aku pun nerves...
hari2 tunggu posmen sayang dtg hantar surat...huhu

SuryaRahman said...

huwaa. nak nangis la tunggu surat tak sampai nih.

surat cinta pun tidak mempunyai kuasa seperti ini.