Hello!!!

Sunday, December 21, 2008

Wish Lists (u/p encik fitri)

1. New watch. *otak ko..kan ke jam ko tu baru je berusia 9 bulan..ade hati mau beli baru* suke ati aku la!





suke!

suke juge!

suke suke

paling suke..ngehe..


2. new handbag..hehe..



*wat i want is sumthing like this in white colour..no pic kat homepage die*




3. new wallet..*again???*



4. new ipanema *gatal!*


*i luv the white one and brown oso..but i guess dis time i want the unstrappy one since i got 1 with strap..really leceh to wear*

5. external hard disk..*da lame nak beli tak beli jugak*

6. Flip flap* got to replace the one yg widie bagi but broken already...i guess its due to direct sunlight(since they advise to avoid direct sunlight) or extreme driving action..sorry widie..i'll replace it..later la..if got money..



7. kasut akan sentiasa ade dalam list aku..hehe..sape2 penah naik keta aku musti akan terkejut juge menyampah serta dengki ngan koleksi kasut aku yang menyemak dan memenuhkan ruah bawah kusi keta tu..kalo kemas takpegak..kehkeh..kadang2 tu encik fitri yg tulun kemas..sila kemas lagi ye encik fitri..*bahulu punye gepren!aku hentak ngan peti ais baru ko tau.kate encik fitris dalam ati..ye encik fitris, bukan encik fitri saye..kahkah..da start merapu*

So encik fitri, jangan buat2 pejam mate and tutup telinge..sila ambil perhatian sewajarnye..jika tidak gepren anda ini akan melancarkan mogok besar2an..huahuahua..keji gile aku ni!

i gurau je la encik fitri..tapi if nak belikan ape salahnye..i alu-alu kan..kehkeh *kejam punye gepren*


10 Words from you:

Anonymous said...

giler keji beb idea kO ni.. tapi aku sentiase suke dgn idea bernas kO.. wahahah..

nescaya kOpak la laki kO tu.. OyeaH

SuryaRahman said...

hehe..aku tau ko musti nak try7 kat bopren ko gak ka kan..

LaNuN_TeLuK_AdeN said...

haah laa..
best nyer idea u niee....
meh jom try kat boypren kiter ekk...
hehehheh...

SuryaRahman said...

haah..memang best..jom try kat bopren masing2..hehe..

LaNuN_TeLuK_AdeN said...

hehheh..
jom laa yeaa ekkkss...
syokkk nyeerr...!!!!!

SuryaRahman said...

siap la encik fitri!

LaNuN_TeLuK_AdeN said...

cik fitri siap nak g maner..??
wakakakka....

SuryaRahman said...

g shopping comp,ex la..g mane lagi..ujung bulan je i akan buat muke menagih simpati merayu undi kat encik fitri..wakaka..

LaNuN_TeLuK_AdeN said...

jom..
mari buat muka beramai..!!!!!!
hehhe..
mari bershopping...

SuryaRahman said...

emm..mintak maap la ye..i tanak la menagih simpati kat orang..buat ape..lagi2 kalo orang tak paham..buat jatuh air muke aje..