Hello!!!

Tuesday, December 9, 2008

Sabah part 4

4th dec 2008, ari ni kitorang plan nak g snorkeling kat pulau mamutik n manukan..so mula kan ari anda ngan brekfes..cam semalam, aku nye brekfes roti telur ngan teh o ais..tgh tgu mamak tu anta roti, ade 4 org budak pompuan duk sblah meje kitorang..pastu dorang kuarkan rubic cube dorang..pergh, tak sampai 5 minit pun dorang da setel kan puzzle tu..gile ahh..lagi aku kagum bile dorang buat ngan mate tepejam..cube kalo aku yg buat..rase2 da tak dapat, aku cabut je sticker kale tu letak kat tempat yg btul..keji!

kitorang pun g jeti after brekfes..pas setelkan payment, naik bot g pulau mamutik..*seat boat itu sangat keras ok* sampai kat pulau mamutik, kitorang mule la start nak snorkeling..nebes ni..first time ni aku nak buat mende alah ni..nebes2 pun, terjun je la..pastu nampak corals and ikan berenang depan mate..subhanallah maha suci Allah..memang sangat indah ciptaan Allah itu ye*sile insaf*

da penat snorkeling *ade yg burn lagi..harap2 aku tak burn..bahaye!!* kitorang pun balik ke KK..pas lunch jalan2 kat area KK..g bukit bendera, wetland centre n tempat utama, pasar filipino lagi..hehe..shopping la..kate pompuan..

1 Words from you:

LaNuN_TeLuK_AdeN said...

memang cantik kan coral kat citu...
hehhhehe...