Hello!!!

Tuesday, December 9, 2008

Sabah Part 1

1st dec 2008. sebab kan kitorang nye flight kul 6.50 pagi 2hb doblas 2008 n last skybus dari kl sentral kul 10 malam n eralieat bus kul 3.30 yg mane kitorang takut tak sempat nak sampai nanti, so kitorang plan nak stay kat lcct malam tu..ceh..btul2 macam backpackers..kehkeh..

pas maghrib adik aku anto kitorang gi komuter padang jawa..pergh..sardin dalam tin pun tak macam kitorang dalam kancil malam tu..5 orang dewasa, 4 bijik beg tarik, 3 backpacks n few other stuffs, memang padat n mampat dalam kancil tu..hehe..

sampai lcct dalam kul 10 lbey..pas semayang isyak, kitorang pun lepak la kat bangku2 yg banyak kat luar lcct tu..pas dapat port baik, kitorang pun mule la nak baring2 n tido..baru je nak tutup mate, ade pulak mat indon dari lombok ni *sebab die pakai baju tulis lombok* ngembus2 macam naga..ni sudah melampau..ngembus plak menghala ke kitorang..sakit ati aku..kalo ko nak sakit paru2 ngan jantung, ko sakit sorang2 eh..jgn libat kan aku skali..abis je mamat tu isap rokok, yg blakang kitorang plak amik turn isap..ati da panas da ni..nak tido pun tak bley..pastu aku ngan ckin angkat kaki try cari port baru..

at last kitorang stay kat ngan balai ketibaan..aman sikit kat c2..da la ade rase2 aircond skit..ni memang aman..kadang2 ade gak 2,3 mamat kat blakang tu isap rokok..tapi tak seteruk tadi la..so kitorang gilir2 amik turn tido..huhu..tapi aku tido tak sampai 5 minit pun..

takpe la..ble pikir2 balik, cane la aku bley bgelandangan kat lcct malam tu..huhu..

1 Words from you:

LaNuN_TeLuK_AdeN said...

takper laa..
biler dah senang nanti jgn luper pernah stay kat lcct ngan orang2 lombok tuee...
hehhehe...
satu kenangan yang indah dan takkan diluperkan...