Hello!!!

Sunday, October 30, 2011

End of the Year and Nota Minta

Its reaching end of the year. Hati dah mula risau. Pengalaman tahun lepas menyebabkan saya gusar. Apa lagi kalau bukan kerana ubat. Hujung tahun biasanya bajet dah habis. Nak tunggu bajet tahun depan, memang sengsara lah nak menghadap pesakit nak bagitahu ubat ni takde, ubat tu takde. Haih. Kenapa lah aku kena kerja macam ni.

Sekarang tengah sibuk nak buat nota minta dan cps untuk 3 bulan. Hujung tahun. Memang macam ni lah keadannya. Sengsara mak. Tapi nak buat macammana. Kerja makan gaji. Gitulah.

Eh, kalau kerja tempat yang kecik kan, maksudnya adalah dalam 4,5 staff. Tiba-tiba kau tak ngam dengan sorang staff. Apa kau nak buat eh. Pening kepala aku fikirkannya.


-Surya Rahman-

2 Words from you:

Norahsikin Mohd Saman said...

setuju...
'kenapalah aku kena kerja macam ini'
-_-"

SuryaRahman said...

jom ckin mintak kerja lain. haha.