Hello!!!

Monday, August 15, 2011

Botak

Antara tanggungjawab ibu bapa kepada anak yang baru dilahirkan ialah mencukur rambut anak dan menyedekahkan timbangannya senilai dengan harga emas atau perak.

Lepas Irfan lahir, merata saya mencari orang yang berani mencukur kepala Irfan. Sampailah umur Irfan 3 bulan, baru saya berjumpa. Maka botaklah Irfan pada usia 3 bulan.

Dan sehingga kini pada usia 4 bulan setengah, Irfan masih botak lagi. HAHA. Comel jugak tengok dia botak. Tapi macam risau sikit lah. Zara anak Ziha dah lebat dah rambut nya. Irfan rambut tubuh macam malu-malu je. Nampaknya Irfan beraya dengan kepala botak la. HAHA.




p/s: Sampai sekarang pun masih belum sedekahkan nilai timbangan rambut Irfan. HEHE. Asyik terlupa je nak bawak rambut Irfan ke kedai emas untuk ditimbang.


-Surya Rahman-

2 Words from you:

hEarTLeSs said...

haha sama la blom sedekah lagi...xtau la bape gram dahla bnyk lak tu hahaha

SuryaRahman said...

hehe. aku punye tak banyak sangat lah. yang sedang-sedang saja. hehe.