Hello!!!

Wednesday, August 3, 2011

4 Months Old Irfan


Nama: Muhammad Irfan Muhammad Fitri

Berat: 7kg +++. Memang banyak plus sebab hari tu 3 bulan je dah 7 kg. Jadik 4 bulan pasti lebih lagi.

Tinggi: Yang ni masih tak mengerti. Tak pernah mengukur selepas dikeluarkan daripada hospital.


Kejayaan: Meniarap. Tapi gagal menarik tangan lalu berteriak sekuat mungkin meminta bantuan. Lepas tu kemaruk sangat nak meniarap, sampai waktu tidur pun dia meniarap.

Kegagalan: Seperti dimaklumkan di atas.

Hobi: Menghisap jari-jari. Mind you, Irfan bukan thumb sucker. Tapi FINGERS sucker. Semua jari dia masukkan dalam mulut. Jangan kau masukkan jari kaki sudah lah.

Cita-cita: Mengempeng sepenuh masa.



Makanan kegemaran: Belum dibenarkan makan oleh mummy

Minuman kegemaran: Mummy's milk.

Kegemaran: Membuat suara pelik-pelik, kadang-kadang dengan nada yang tinggi seolah-olah macam memberitahu 'Mummy, I have voice. I can say this. I can say that. I can scream. I can cry.'





-Surya Rahman-

2 Words from you:

hEarTLeSs said...

halololooo cpt jer dah blh mcm2

SuryaRahman said...

jap g zara pun macam ni jugak. get ready je. hehe.