Hello!!!

Tuesday, August 10, 2010

Ramadhan

Ramadhan tahun ini disambut dengan berbeza sedikit daripada tahun-tahun sebelum ni. Ini kali pertama berpuasa sebagai isteri. Mungkin akan terkocoh kacah mensiapkan juadah berbuka (nampak perkataan mungkin? Memang mingkin lah maksudnya tu. HAHA). Sahur pula tidak berapa pasti suasananya macam mana. Mungkin masih seperti dahulu kala kalau bangun makan, kalau tak bangun lapar je lah nanti. HAHA. Nasib jugak EF bukan jenis yang bersahur berat. Cukup dengan susu. Erk. Susu?

Ramadhan kali ini juga disambut dengan berita gembira. Namun disebabkan surat masih belum sampai, jadi tidak boleh lah dikhabarkan berita itu di sini. Oh. Double happiness today!

Anyhow, selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak.



p/s: One of my colleague is leaving today, which means I need to survive alone in Nephro.



3 Words from you:

Tapak Kaki said...

best ke first time puasa ngan EF? senang ke EF bangun sahur? simbah je dengan air kalau dia malas bangun.hehe

hEarTLeSs said...

haha congratz!

aku nak balik johor tapi laki aku perlis ape kes

eh btol ke ini kegembiraannyer? haha

SuryaRahman said...

TK: Mesti lah best. Kenapa? Nak cuba?
Haha. mesti dulu dia susah bangun sahur kan sebab tu bagi saranan begitu?

Ziha: Hehe. Tapi Fitri tak dapat pindah lagi. Jadi mungkin aku pindah dulu.