Hello!!!

Monday, February 16, 2009

Ohh takutnye!

Penah tak dengar cite bile malam2 bawak keta kalo ade bau wangi ke busuk ke, jangan tegur bau ape tu. penah tak?

Penah tak mengalami keadaan itu? penah tak?

Orang tua2 kate jangan tegur sembarangan..kang die ikut balik kang..payah pulak..makin panjang cite die..

Aku memang takut bab2 macam ni..rase macam nak lari angkat kaki je kalo kene drive sorang2 kul 11 onwards *apekah kamu berlari lbey pantas dari kereta bergerak wahai surya*

Cume ingin berpesan, jangan tegur sembarangan..nak tegur tgok dulu persekitaran..kot la tepi jirat cina ke..tak pasal2 bawak extra penumpang nanti..kehkeh..



4 Words from you:

Anonymous said...

ko jumpe ape?? citer sket.. hahahah
panjang x rambut dia?? gg dia tajam x?dia pakai baju kaler ape? hahahah

Mizz Farah said...

mak aku slalu pesan cmtu surya...
ngeeee~

meh jemput lawat blog aku meh...
lalala~

SuryaRahman said...

odah:aku tak jumpe pape.cume terbau je.seram seyy..da la aku ni penakut.
cik notty:sesungguhnye ape yang emak pesan itu untuk kebaikan kita.kehkeh.
thanks.akan ku jemput diriku ke blog mu itu.
lalala jugak.

Mizz Farah said...

hehe...thanks...
adehhh...ko pon letak farah notty gak...ngee~

cik surya add la follower..
nti leh men follow2...
ahaks.. :)