Hello!!!

Monday, February 9, 2009

Journey to the..??

Ke mane kah kami pergi membawa diri untuk menyambut Thaipusam tahun ni? berarak di batu caves sambil membawa kavadi kah? zoo negara kah? apakah?emm..





Harusla amik gambo dulu kan..

Mencube untuk menyametinggikan dengan along..haha..

Mencube untuk tidak menjadi skema
*tidak berapa menjadi nampaknye..harus berexcercise dulu..haha*


Daughters of Rahman


Emm..macam ade bau kedai je?anyone?



Eeyyaahh..cubaan untuk menaiki dinding..


Aksi gedik tak bape jadi..
All are single and available..ahaks..except me of cos..


Ikan kekek mak iloi-iloi..lalalala..

Merenung mase depan yg tak pasti..




Menikmati makanan Jepun yang amat tidak nikmat..



Ye..kami lagi yang beraksi..sile jemu..



Da tade idea nak tulis ape..tengok je la ehh..

Macam perempuan sejati apabile memakai itu kimono

*sebab tepakse bejalan ngan sopan santun..haha*

~thanks to tepung pelita for the info..appreciate it very much~





5 Words from you:

Anonymous said...

pentIPU ko suria.. ko kate mo p GENTINg.. rupak2nye kO p bukit tggi.. tu kat KLANG ke hape? wahahah

ryyhan said...

welcome :)
hihi girls' outing nmpknyer

SuryaRahman said...

odah:aku tak tipu arr..tiket g genting ari tu ade yg tgah ari je..kalo aku pegi buat membazir je main setengah ari..
tu kat pahang la sengal..bukit tinggi klang tu tempat perabis duit..haha..
ms tepung:ahaa..girls outing..yeahh..*sementara masih single n available*

Anonymous said...

ahh.. aku xdulik.. ko tipu aku gak..hahah
ape pembaharuan bukit tinggi skunk?? ade jusco x? heheh

SuryaRahman said...

huh..aku pun tak pedulik jugak..haha..aku nampak die tgah buat jusco kat c2..die kate, dalam 50 tahun lagi baru siap pasal nak angkut simen, batu-bata, cat segala bagai tu ke atas amat payah. dah name pun bukit tinggi..kehkeh..