Hello!!!

Tuesday, May 25, 2010

Kelam kabut

Rombongan Pak Rahman sudah selamat pulang Ahad lepas. Mummy membuat rumah seperti rumah sendiri which i like. Siap tolong basuh baju dan cabut rumput sebab nak kasik jiran menang. HAHA. Itu memang tipu.

Rumah masih kelam kabut. Err. Atau sepatutnya tuan rumah masih dalam keadaan kelam kabut. Banyak perkara perlu disettlekan sebelum balik. Balik? Yes. Balik. Dah gatal betul ni nak naik kapal terbang pasal dah dua bulan tak naik. Sejarah tu. Sebelum ni paling lama pun sebulan setengah.

Disebaban itu, saya tidak update blog berhari-hari. Boleh terima alasan itu?


3 Words from you:

lots_of_hatred said...

harap2 EF dah x keraskan diri.hehe

SuryaRahman said...

keras?keras apa ni?
tak tua pun. cepat cerita!!

haha. enjoy betul korek rahsia EF. macam-macam cerita jumpe.

Tapak Kaki said...

dia memang x tua pun.. malas cerita!!haha