Hello!!!

Thursday, May 20, 2010

Hari Khamis

Saya suka hari Khamis. Kerana ia adalah Khamis.

Perasaan suka wujud pada hari Rabu lagi. Apabila menggosok baju batik untuk dipakai pada hari Khamis, hati dah bercakap 'Eh esok Khamis la'.

Saya suka Khamis sebab selepas Khamis adalah Jumaat. Kemudian weekend yeah. Jadi nampak tak sebab saya suka Khamis?

Hari ini adalah Khamis. Saya suka. Lebih suka sebab emak, ayah, along and uda datang hari ni. Fine. Walaupun diorang sampai dah Jumaat. Tapi nak suka jugak hari ni.

Dan lebih suka hari ni kerana EF juga akan balik selepas 8 hari separated demi negara. HAHAHA. I missed you.

p/s: Baru lepas berbohong kepada EF. Beliau tanya rumah ok? Saya jawab 'Don't worry. Your house is in tip top, super marvelous condition'. Padahal baru je rosakkan sebuah paip air semalam. HAHA.


4 Words from you:

Amalina Ali said...

aiceh.... suke hari khamis kerana mlm jumaat. betol x? aku tauuuu....

lots_of_hatred said...

wah..ganaz ye smpi paip air pun boleh rosax.. isk isk

Nad Nazira said...

ape ko buat kat rumahhhhh..haha..sampai jahanam itu paip airr..haha. takpe, bleh test skill plumbing cik abg syg tuu..:)

SuryaRahman said...

Huhu. Sedih kerana telah rosakkan sebuah paip air.

Fikir positif. Paip air tu memang dah sampai ajal dia. HAHA.