Hello!!!

Monday, July 25, 2011

Post Induksi

Setelah ditinggalkan selama 5 hari 4 malam, yang macam sengsara gila lebih baik berjauhan dengan suami daripada dengan anak sebab rindu yang tak tertanggung, balik je ke pangkuan Irfan, dia dah tak nak direct feeding. Luluh hati aku tengok anak menangis-nangis nak susu tapi tak nak direct feeding.

Nasib baik la sekejap je. Lepas tu dia dah nak semula. Kalau tak mungkin aku mengalami serangan panik kot.

Tapi perkara yang membimbangkan, productivity macam dah berkurangan lepas balik induksi ni. Pagi biasa dapat 6-8 oz. Hari ni dapat 4 1/2 oz je. Working hours biasa dapat 15 oz. Hari ni dapat 9 1/2 oz je. Sob sob. Tak tahu apa punca. Apa pun, kena cuba yang terbaik untuk Irfan.


-Surya Rahman-

3 Words from you:

noni said...

surya, ms kt induksi ko pam x? xpela, br 2 ari. lama2 nnt bykle blk tu..

SuryaRahman said...

pam. ni dah 3,4 ari masih sikit lagi. pagi tadi lagilah. dapat 2 oz lebih je. tak tercungap pulak aku nak mengepam kasik minum sehari.

hEarTLeSs said...

http://almarivitamin.blogspot.com
aku xtry g baru nk order hehe