Hello!!!

Saturday, December 12, 2009

A Quick Update

1. Baju nikah masih kat dobi. Malam ni aku nikah weh. Mintak-mintak lah kau bukak kedai ari ni.
2. Tangan dah berinai. Heh. Macam pelik pulak memikirkan tujuan berinai ini untuk kahwin
3. Seksa okey nak mensiapkan bilik dan hantaran dengan sisa kreativiti yang tak pernah ada. Pheww.
4. Semalam masih membeli belah buat saat terakhir. Seorang diri okey. Lepas tu kena marah dengan orang-orang tua pasal masih keluar rumah lagi.
5. Semalam jugak baru choose baju untuk bersanding. HAHA. Hebat kan.
6. Masih rasa berdebar. Huhu.





3 Words from you:

lots_of_hatred said...

nmpk ye blog ni akan berubah status

nad nazira said...

selamat bernikah..selamat pakai baju pengantin..selamat senyum banyak2 untuk bergambar..selamat cium tangan suami..selamat semuanye! wish u all the best..Puan Surya yeee.. :)

SuryaRahman said...

din: err. blog tak tukar status. masih merupakan blog tadahan bebel. tapi tuan blog sudah tukar status. haha.

nad: ye. selamat segala-segalanya. alhamdulillah. turn awak pulak lepas ni. dah ready?
dah dapat kad awak. tapi rasanya macam tak berkesemptan nak pergi je. sob sob.