Hello!!!

Friday, January 16, 2009

Saya sangat PENAT!

mengape saya harus melalui kehidupan yang amat penat ini???
mengape saye begitu penat sebegini?
adekah kerana PBL yg perlu saye perlu hadapi 2 x setiap minggu?
atau kerana presentation yang perlu saye lakukan juge 2 x setiap minggu?
atau kerana hospital attachment yang segala bagai manusia perlu dihadapi?
atau case report yang perlu disiapkan menjelang isnin?
atau kerana saye memang penat semulajadi?
oh tidak!!!
penat nye..


5 Words from you:

Anonymous said...

brape byk PENAT yg ko tulis? PENAT jua aku mbaca nye. aku pun PENAT. tp x sePENAT mcm ko.PENAT aku nak tulis. sekian

aku yg kePENATAN membaca luahan hati surya ya PENAT. huh PENAT lg. hehhe
-odah cumel-

LaNuN_TeLuK_AdeN said...

ntah paper ntah...
wakakkaak...
so g laa exercise untuk ilang kan penat anda yeee...
sekian...
heheheh...

SuryaRahman said...

odah:aku pun penat nak tulis ni..da la..da penat da ni..
lanun:exercise???emm..akan dipikirkan..

Anonymous said...

exercise??? tentulah PENAT jua...

SuryaRahman said...

ye saye setuju ngan cik odah!