Hello!!!

Thursday, October 23, 2008

Raya 2008 v.4.

pas puas beraye kat johor, tbe la mase untuk kembali ke pangkal jalan..perlu diingatkan bahawa raya ke4 bersamaan hari sabtu 4hb oktober, aku menggagahkan diri untuk memandu ke jb untuk mengambil encik fitri supaya kami dapat besame2 ke slangor pula..sengsorang bawak keta g jb, harus la buat konsert dlm keta kan..

tp sblum aku meninggalkan batu pahat, mak aku smpat pula kirim suh beli bunga kat air itam..bley plak mase tu air itam jammed..macma2 jenis orang ade kat c2..huhu..ak pun menggagahkan diri memilih bunga2an untuk mak ak..*sbenarnye aku pakai capai je ape yg ak nmpak..takdenye aku nak pilih2 di saat kebanjiran orang tu*

pas beli bunge ngan kepek tuk mak n akak aku, aku pun start la buat konsert dalam keta..tetibe smpai je renggam aku menyaksikan 1 kejadian ala2 fast but not furious..hehe..dalam bahasa jawanye exciden..sian keta tu..nasib baik lampu ko je yg die sondol..kalo ngan orang skal, tak ke parah..

tu stakat saksi je..ble smpai skudai aku jadi paparazi plak..mase aku smpai kat plaza tol skudai tu, tetibe aku nmpak ade bus ni sudah langgar itu plaza tol..ayoyo..besar2 plaza tol tu, die bley langgar jugak..aisey..yg ni aku siap amik gmbar lagik..tapi atas nasihat beberapa pakar, ak tanak publish gambo tu kat cni..ade yg meraung ta bley tdo plak kang..naya ke aku nanti..

last2 aku smpai jb gak..pas lunch ngan family encik fitri, aku pun btolak g slgor pula..*hehe..trime kasih kpade encik fitri kerana telah memandu dari jb smpai ke shah alam..maka aku dapat berehat ngan senang ati dlm keta..da la jammed..seb baik aku tak drive..hehe..*

0 Words from you: