Hello!!!

Sunday, October 3, 2010

October dy?

Hey September. Sorry. I didnt realized it is October dy and no post was published at you.

Ok dah cukup monolog dengan perkara lepas. Takde post untuk bulan 9 bukan bermaksud saya sudah tidak wujud. Ini adalah kerana rumah baru masih tiada internet. Ok. Alasan, bukan? Padahal boleh je mencari internet free seperti sekarang.

Sekarang saya sudah menetap di Johor Bahru. Bukan lagi Kota Kinabalu (Damn. I miss KK). Sekarang saya bekerja di klinik kesihatan. Bukan lagi hospital (Damn. I miss nephro ward). Sekarang saya tinggal seorang diri. Bukan dengan EF lagi. (Damn. I miss him). Ok dah tak baik mencarut banyak-banyak.

Banyak perkara yang ingin dikongsi bersama. Contohnya, raya pertama sebagai suami isteri, hari pertama menetap di JB, hari pertama bekerja, hari pertama ditinggalkan keseorangan. Tetapi segalanya terbantut disebabkan tiada internet access. JAdi nantilah kalau dah ada internet. Itupun kalau rajin.

Apa sekalipun, saya rasa masih tak terlambat untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Andai kata selama saya menulis ini ada yang terasa hati atau terlebih sentap, saya minta maaf.

Kepada EF.
I'm doing just fine over here. Don't you worry too much. I eat three times plus plus daily. I don't laundry. I'm getting used to JB. I know how to go there or there by instinct. Ok ini tipu. HAHA. Tapi I dah boleh connect jalan ni pergi mana jalan ni boleh TUMBAS mana. Tak macam dulu. Hope we will be just fine. See you when I see you.





1 Words from you:

Tapak Kaki said...

harapn Ms. fitri elok2 sahaja di sana yek.. jangan buat kerja-kerja berat ok..hehe