Hello!!!

Wednesday, May 19, 2010

Boleh?

Semalam, EF text saya semasa beliau otw ke Melaka. Dahlah sangat comel menggunakan perkataan saya. Like years dah tak guna saya awak. HAHAHA. Macam sengih sorang-sornag dapat message dia semalam. Oh. Sebenarnya bukan itu yang saya nak sampaikan. Perkara sebenar ialah beliau cakap ramai kawna-kawan dia cakap EF sudah gemuk. Which I like! HAHAHAHA.

Saya jarang-jarang melihat akaun Nuffnang. Tadi tergerak pulak nak tengok. Kemudian saya tengok dalam senarai keywords yang digunakan untuk sampai ke blog saya adalah seperti di bawah.

Kalau tak clear tu, pandai-pandailah klik gambar tersebut.


Kesianlah siapa yang termasuk blog saya dengan menggunakan kata kunci seperti kisah jiran kehausan atau cerita emak gersang. Sumpah, kalau dia baca keseluruhan archives, pasti dia berasa kecewa. Memang sampai sudah takkan jumpa. Agaknya terus dia sumpah tak ank masuk dah blog saya lepas ni. HAHAHA. Hello, you out there, boleh carik perkara berfaedah sikit tak?

Naa. Menyesallah kau masuk blog ni tapi tak jumpa apa yang di carik. Tapi yang pelik, kenapa enjin carian menyenaraikan blog saya dengan kata kunci itu? Haih.

0 Words from you: