Hello!!!

Sunday, February 21, 2010

Ziha Got Married!

Siapa Ziha? Err. Mesti macam blur kan. Baik. Ziha ialah seorang cousin. Beliau berumur seperti saya. Maksudnya sebaya. Beliau kawin juga pada umur sebaya saya walaupun tahun lain. Kami dikatakan mempunyai muka yang sama. Err. Ini saya kurang pasti mana yang sama. Widie kau jawablah yang ni. HAHA.

Baik. Sila tengok gambar.



Disebabkan tiket ke JB adalah sangat mahal. Mahal yang mahal betul ni. Mentang-mentang lah chinese new year. Naik tak ingat. Maka jadilah sepasang suami isteri ni menaik pesawat menuju ke Singapura. Lepas itu jadik la sepasang suami isteri itu backpackers. Naik turun bas dari Changi sampai ke CIQ. Sepatutnya last stesen kat Kotaraya. Tapi sebab dah malas nak naik bus lagi, saya mempaksa suami jalan kaki menuju ke City Square dari CIQ. Huh. A long journey.


Gambar sekitar majlis persandingan. Nampak tak kena tol kat situ. Yes, saya berjaya mendapat tol berkenaan!


Semasa Ziha nak dinikahkan, saya juga turut merasa berdebar. As if saya pulak nak dinikahkan. HAHA. Tapi, macam masih terasa la debaran dua bulan lepas. Jadi smabung merasa masa Ziha nikah. HAHA.



Apa persamaan ketiga-tiga anak gadis di atas?
1. Ketiga-tiganya ialah angah.
2. Ketiga-tiganya ialah sudah berkahwin.
3. Ketiga-tiganya langkah bendul.

Err. Mintak maaf kepada ketiga-tiga along.

Baik. Saya sudah buat ulasan Ziha kahwin. Sekian.


4 Words from you:

munamuni said...

bestnyer..ko sampai gak kat semenanjung...rela berjalan jauh untuk kenduri kawen ziha..(eh, apepasal aku lak yg cam terharu)

SuryaRahman said...

entah tu. ko kenapa? haha.

-widie- said...

jwpn : MATA JAWA ehehehehe

SuryaRahman said...

haha. Kau ada ke MATA JAWA mahal ni?