Hello!!!

Sunday, February 7, 2010

Persandingan Merah

Baiklah. Hari ini saya rajin. Maka tercipta 2 entry dalam satu hari. Dalam erti kata lain. Pagi ini saya free kerana suami masak breakfast. Jadi saya boleh silang kaki main internet. Yihuuu.

Baik. Jangan buang masa. Sila baca.

1. Sebenarnya, baju pilihan adalah maroon white. Kemudian tukar kepada maroon gold sebab bertukar bridal. Ceh. Mengada. Kemudian bertukar jadi red black. Haih.

2. Baju red black itu dipilih semasa Kak Mimi mempasang pelamin di rumah. Memang last minute. HEHE. Masa tu jugak try fitting.

3. Saya berterima kasih kepada Kak Mimi kerana tidak mencantas kening saya malahan beliau hanya melukis sahaja. Yeay. Hip hip hurey. Kening terselamat dari pisau cukur.

4. Mengikut perkiraan asal, family akan mempakai baju a tone lower than baju pengantin. Tapi sebab pengantin mentukar baju saat akhir, jadilah kami Keluarga Merah. HAHA.

5. Semasa persandingan, kami melakukan fusion kepada adat Johor dan Seangor. HAHA. Saya mensambut suami di pagar (Selangor) kemudian dihalang sekumpulan gadis remaja untuk mengkutip tol (Johor). Funny. Sebab bila tengok gambar, Emak gadis pun ada. HAHA. Cute.

Sekian. Sila tengok gambar.


Keluarga Merah
Cousins
Tengok sahajalah.
Kelab 401 (seorang lagi belum sampai)
Kaberet
Classmate UiTM



Baiklah. Gambar lain tunggu dari photographer dan tunggu rajin baru upload. Bagi banyak-banyak dalam satu dose nanti engkau muntah darah pulak. HEHE.

Persandingan hijau? Tunggu rajin jugak. HAHA.

2 Words from you:

Tapak Kaki said...

skali pndg mcm orang jawa tengah bersanding

SuryaRahman said...

wong jowo tetep wong jowo.

KAHKAHKAH.