Hello!!!

Saturday, February 20, 2010

Masih hidup

Baik. Saya memang tidak update blog selama 2 minggu. Huray. Berjaya!Lalalala. Kau ingat senang nak buat macam ni? HAHAHAHA.

Baiklah. Sebab utama saya tidak update blog ialah kerana tidak mempunyai kesempatan waktu untuk meluangkan diri menghadap blog. Ceh. Alasan baik punya. Ini kerana sekarang saya adalah berada dalam situasi genting. Kerana attach di clinical sekarang. Sigh.

Sebelum masuk, sumpah takut macam hidup akna berakhir semasa attach di clinical. Mendengar cerita senior mereka tidur beratapkan buku berbantalkan laptop, memang macam miserable punya hidup. Tapi selepas masuk,tabiat lama yang harus tidur sebelum pukul 11 atau seleway-lewatnya pukul 12 tetap diteruskan. HAHA. Ada aku kisah tak dapat jawab soalan preceptor? Esok pergi tanya DIC suruh mereka jawab. KAHKAHKAH.

Baik. Mungkin anda tidak berapa faham apa itu clinical. Malah suami saya juga macam blur lagi kenapa saya macam nak stress pasal clinical padahal clinical tu macam sejenis bubur kacang hijau sahaja. HAHA. Clinical bermaksud mari masuk wad sambil membaca nota kes pesakit sambil membuat huraian kenapa dan kenapa dan kenapa ubat ini diberikan. Kemudian melihat pesakit kesakitan berdarah-darah tiub kencing tiub ubat berselirat. Sigh. I hate this much. Very much. But this is my job. Should I?

Saya mahu cerita pasal Ziha dan perkahwinannya. Tapi saya tak faham kenapa gambar tersebut berketurunan saiz besar mensusahkan mahu upload. Jadi seperti biasa. Tunggu mood rajin datang menurun dulu. HAHA.

P/s: Ya Allah, berikan aku dan keluargaku kesihatan yang sempurna.


3 Words from you:

Tapak Kaki said...

kesihatan yg sempurna? amin...

ckin said...

clinical = bubur kacang hijau
aku benci bubur kacang hijau...x sedap...same goes to clinical...haha

semoga kau dan keluarga sehat sempurna...aminn

SuryaRahman said...

lots of hatred: ye. kesihatan yg sempurna. amin.

ckin: haha. tapi bubur kacang hijau sedap.