Hello!!!

Saturday, October 31, 2009

Bercuti?

Saya berada di Sandakan sekarang ini. Hampir 6 jam perjalanan darat dari KK. Dengan jalan raya yang mencabar, walaupun naik four wheel drive *eh apasal nak panggil die four wheel drive padahal kereta lain pun four wheel jugak. Orang drive jugak. Takde tolak pun* tetap rasa melambung. Tiba-tiba rasa menyesal pulak ikut.

Sebenarnya, EF ada kerja di Sandakan. Pasal mini bike dengan go kart die tu lah. Memandangkan saya tak pernah pergi Sandakan dan takde kerja nak buat kat rumah dan kawan-kawan EF datang dari JB boleh bawak jalan-jalan dan nak rasa konvoi kereta ramai-ramai adalah dalam 7 buah kereta, maka saya turutkan jugak pelawaan EF. Tapi serius dah rasa menyesal ikut sekarang ni bila memikirkan perjalanan balik esok. Pergh. Boleh buat bibliografi ni. HAHA.

Ini adalah ringkasan perjalanan hari ini.

KK-Kundasang-Ranau-Telupid-Beluran-Sandakan


Itu versi ringkas. Sebenarnya, panjang perjalanan hari ini. Kelab 401: Ingat lagi tak jalan pergi gunung and Poring tu? Itu cuma satu pertiga je perjalanan ke Sandakan.

Serius. Ini last kot saya pergi Sandakan guna jalan darat. Taubat.



4 Words from you:

K154 said...

Alah baru sandakan. Jalan smpai tawau la baru girang.

SuryaRahman said...

boleh. apa ada hal. asal jangan naik kereta. sakit pinggang siot. pastu diorang baru nak baiki jalan kat telupid. pergh.

ckin said...

of course ingat jln tu weh...itupun dah rase cukup mencabar..haha..lori pun lagi laju dri kite mase tuh kan..
best ke sandakan?? ko gie ke tmpt yg ko ckp name dia english tea garden hape tah tuh??

SuryaRahman said...

aku tak sempat gi la tmpat tu. t akpe nnti aku nak pegi lagi lah. hehe.