Hello!!!

Friday, July 17, 2009

Bedroom Deco

Saya masih haru biru mengenangkan bedroom deco yang tak ternilai oleh imaginasiku. Harap maklum. Tiada darah seni yang mengalir dalam diri saya. Apatah lagi nak mengharapkan ilusi kreatif. Yang saya ada cuma semangat DIY yang membara-bara. HAHA. Cukup buat bekalan untuk melakukan aktiviti-aktiviti bride-to-be.

Untuk bilik tidur, saya tidak mahu sesuatu yang mensaratkan serta mensemakkan pemandangan. Imaginasi terhad saya sekarang ini hanya menginginkan satu bedroom set, lampu di bedside table, few candles and also some flowers. Enough. Saya tak nak the kelambu-kelambu things. Err. Rasa rimaslah bukan kalau melihat siling terlihat kelambu berjuraian. Kalau tengok dalam gelap mahu terkejut mensangkakan itu adalah pontianak harum sundal err tak baik lah mencarut. HAHA.

Emm. Lagi satu, saya rasa saya nak bilik tidur ni dihias bukan dengan theme colour untuk wedding. Boleh? Takut muntah pulak asyik tengok kaler yang same. Dahla pelamin kaler tu, baju kaler tu, souvenir ada tempias kaler tu. Hai. Tetamu balik semua termuntah-muntah. Takpun rabun mata sudah. Tapi saya takut pulak jadi macam warna-warni di aidilfitri. Ambik gambar dalam bilik tidur, baju kaler ni, bilik kaler tu. Hah. Macam mana tu?

And I just simply love damask design and I plan to put something of damask in my wedding. But I dont know where. Kes imaginasi terhad. HAHA.



Credit to Pink Stilettos.



Credit to Eric.


So friends. Help me!



4 Words from you:

Haliza Haron said...

make it simple but sweettttttt..
jgn tidor mlm bersemut sudah.

SuryaRahman said...

yes. yang penting simple and sweet. kan. kan.
kalau bersenut tu, nanti jadi tragedi malam pertama.
haha.

Unknown said...

aku rase kan, bedroom ikut le theme kaler. tapi jgn taruk dier as major kaler. taruk sikit2 sudah. ala cam dlm gambar yg ko taruk tu la. byk jek putih. kaler theme sebenar dicalit2 jek mane yg perlu.
hehehe, sekadar idea jek.
aku kan takde keje :P

SuryaRahman said...

okeh. tu la. kalau lari theme, macam warna-warni sangat pulak kang.

thanks for the response.

anyway aku da dapat gambar dulang tu. bolehlah aku budget besar mane polisterin nye nanti. remote astro. haha.