Hello!!!

Wednesday, March 4, 2009

abcdEFghi

Dah lame saye tak cerita pasal encik fitri saya. ape sudah jadi ye? adakah encik fitri telah di'fire' oleh otromen sampai beliau telah hilang dari blog ni? ataupun encik fitri telah dikenakan injunksi dari mahkamah mengatakan beliau tidak boleh hadir dalam jarak 1km dari blog ini? atau encik fitri sudah dibawa pulang ke planet asalnye oleh encik alien muke ijau mate lonjong kepala pun lonjong?

Hoho.

Tade 1 pun jawapan yang betul.
Beliau sedang berada di sabah sambil makan asap.

Mengenai encik fitri, beliau telah menjalankan satu perniagaan kotor di mana beliau telah mencampur adukkan Paracetamol atau nickname nye panadol soluble pantas melegakan, ke dalam coca cola lalu memberikan minuman tersebut kepada emak saya.

Lantas apekah yang terjadi pada mak saye?

Seperti yang sudah bermain di kepala saya seminit yang lalu, emak saye menjadi mangsa rakus permainan kotor encik fitri. kerana minuman itulah emak saye telah termakan kata2 encik firi lantas mengenepikan perasan anaknye yang mude belia remaja ini.

Apa yang lbey parah, emak saye telah tidak sedar kehadiran bendasing itu di dalam badannye. sehingga sekarang emak saye masih berpegang kepada pendiriannye yakni pendirian encik fitri juga.

Lantas ape yang terjadi pade saye?

Sebagai anak yang tak dengar cakap mak ayah, TAAT, mendegil, HORMAT IBU BAPA, ikut ati sendiri, MENDENGAR SERTA MENURUTI PERMINTAAN DAN KEHENDAK IBU BAPA, *sila abaikan capital letters* lalu saye harus mbermain permainan kotor encik fitri ini sekali.

Ape yang lebey malang, ayah saye juga suda meminum coca cola itu.

Sila percaya cerita ini.
Tiada yang betul melainkan bohong belaka.
Encik fitri hanye menjalankan perniagaan seperti bese. jual beli tiket kapal terbang. KEHKEH.
Tidak baik memfitnah bopren sendiri.
Sebab bopren anda ini kan sudah membelikan anda salah satu wish list anda itu.
Sehingga beliau bernyanyi untuk anda di dalam kete sewaktu hujan lebat tempoh ari. KEHKEH.


Terima kasih encik fitri.
Daun keladi berguni-guni
Terima kasih daun keladi
Daun keladi saya taknak.
Daun ganja baru layan.


0 Words from you: